Сторінка 1 з 2

Довга синхронізація

Додано: 15 червня 2018, 19:20
StasVoytan
Синхронізація вже йде чотири доби, це нормально? Завчасно дякую за відповіді.

Re: Довга синхронізація

Додано: 17 червня 2018, 23:00
Lastick
Так, нормально.

Re: Довга синхронізація

Додано: 26 червня 2018, 14:34
mois
В мене також була довга синхронізація, навіть більше ніж 4 дні тривала, а тепер зовсім не відкривається кошельок. Синхронізація дойшла десь до 200000, відбувся, якийсь збій, коли відкриваю кошельок, то внизу пише, що загружається блокчейн, та сам кошельок не відкривається. Допоможіть розібратись, будь ласка.

Re: Довга синхронізація

Додано: 26 червня 2018, 15:34
Lastick
Яка у вас версія гаманця?

Re: Довга синхронізація

Додано: 26 червня 2018, 17:26
mois
Karbo 1.2.3

Re: Довга синхронізація

Додано: 27 червня 2018, 15:43
Lastick
Будь ласка, оновіть ваш гаманець до останньої версії
https://github.com/seredat/karbowanecwallet/releases

Після чого перейдіть у робочу деку

Для Windows:

Код: Виділити все

C:\Users\Имя_Пользователя\AppData\Roaming\karbowanec

Для LInux:

Код: Виділити все

~/.karbowanec


та видаліть всі файли з розширенням .dat та .bin

Далі завантажте актуальну базу блокчейну "Карбо" з сайту:
https://bootstrap.krbnodes.pp.ua/
Та розпакуйте її. Там ви знайдете файли blocks.dat та blockindexes.dat, які потрібно перемістити у роботу деку гаманця.

Ми рекомендуємо синхронізовуватись з мережі, але так також можна схитрувати та зекономити час.

Все, тепер можете запускати гаманець.

Re: Довга синхронізація

Додано: 27 червня 2018, 17:41
mois
Все зробила, тепер пише, що "прекращена работа программы"

Re: Довга синхронізація

Додано: 27 червня 2018, 17:59
Lastick
Скоріш за все, один або кілька файлів пошкоджено. Спробуйте, повністю очистити деку та скопіювати туди ті файли, що я згадував вище. Також не забудьте зберегти файли гаманців, якщо вони вам потрібні.

Re: Довга синхронізація

Додано: 27 червня 2018, 18:43
mois
Нічого не виходить(

Re: Довга синхронізація

Додано: 27 червня 2018, 22:17
Lastick
Виявилось, що архів містив пошкоджені файли баз даних. Змінив посилання. Там більш рання база (від 23 числа), але цілісна. Спробуйте, будь ласка, ще раз. Перевірив, усе працює. :)